ویدئو: تراویس اسکات با طرفداران دیدار می کند تا جشن غذای مارک مک دونالد را جشن بگیرند

ویدئو: تراویس اسکات با طرفداران دیدار می کند تا جشن غذای مارک مک دونالد را جشن بگیرند

ویروسی

URL کوتاه دریافت کنید

https://cdn1.img.sputniknews.com/img/07e4/09/08/1080402638_0:25:2048:1177_1200x675_80_0_0_fde8cf72d55fd70d323b0d72aeed7ae9.jpg

اسپوتنیک بین المللی

https://cdn2.img.sputniknews.com/i/logo.png

https://sputniknews.com/viral/202009081080402509-video-travis-scott-meets-fans-to-se- جشن-راه اندازی-مارک-غذای-مارک /

ظهور وعده غذایی تراویس اسکات در فهرست غذاهای مک دونالد جدیدترین وعده غذایی مورد حمایت افراد مشهور در تاریخ شرکت فست فود است. در سال 1992 ، نام بازیکن بسکتبال افسانه ای آمریکایی ، مایکل جوردن ، در فهرست شرکت ظاهر شد.

تراویس اسکات ، سوپراستار رپ آمریکایی روز سه شنبه در کنار طرفداران خود انتشار یک وعده غذایی مارک مک دونالد ، دومین وعده غذایی با مارک مشهور در تاریخ زنجیره فست فودها را جشن گرفت.

راه اندازی “وعده غذایی مورد علاقه مک دونالد” اسکات در یک مکان در هوستون شرکت خدمات چند ملیتی غذا انجام شد و جمعیت شاهد هجوم این هنرمند جهانی بودند.

رپ با استفاده از صفحه فن خود ، تصاویری از لحظه ملاقات هواداران خود در خارج از محل مک دونالد و لحظه ورود به اتومبیل خود را پخش کرد.

یک وعده غذایی 6 دلاری تراویس اسکات ، توسط زنجیره فست فود توصیف می شود که شامل یک “گوشت گوشت گاو تازه با پنیر ، بیکن سوزناک و کاهو ترد است. سیب زمینی سرخ کرده معروف جهانی با سس BBQ برای آغشته کردن ، و یک Sprite ”.

یک وعده غذایی تراویس اسکات ، دومین وعده غذایی با مارک مشهور است که بعد از مارک “غذای مک جوردان” مایکل جوردن در سال 1992 در فهرست غذاهای مک دونالد ارائه می شود.

تراویس اسکات در بیانیه ای گفت: “من نمی توانم از زندگی Cactus Jack x McDonald همکاری بیشتری داشته باشم.” “ما دو جهان نمادین را گرد هم آورده ایم. از جمله اجزای خیریه برای من مهم بود و من نمی توانم صبر کنم تا مردم ببینند چه چیزهایی را در فروشگاه خود ذخیره کرده اند. “

بیانیه مک دونالد پیشنهاد کرد که انتشار وعده های غذایی با مارک تجاری بخشی از “یک مشارکت نوآورانه چند سطح” با کاکتوس جک ، برچسب ضبط اسکات و همچنین یک نام مستعار است.

این شرکت فست فود گفت: “از 8 سپتامبر تا 4 اکتبر ، مک دونالد آن را به سطح دیگری می برد ، زیرا غذای مورد علاقه تراویس اسکات در رستوران های سراسر ایالات متحده ارائه می شود.” “تراویس اسکات و مک دونالد همچنین فرصت های حمایت از موسسات خیریه را در طول برنامه یک ماهه کشف خواهند کرد”.

مورگان فلتلی ، مدیر ارشد بازاریابی ایالات متحده ، اظهار داشت كه رپر متولد هوستون “یك طرفدار واقعی مک دونالد است كه در بازدید از رستوران های ما در هوستون بزرگ شده است ، نیازی به گفتن نیست كه یكی از بزرگترین اقدامات موسیقی و شمایل های فرهنگی در جهان”.

طرفداران اسکات با انتشار عکسهایی از سفارشات تراویس اسکات ، انتشار وعده غذایی با مارک مک دونالد را در شبکه های اجتماعی جشن گرفتند.