“نمی توانید آن را بخرید ، آن را سرقت کنید”: شهروندان به عنوان اتاق پیام رسان فیس بوک ، جایگزین برای بزرگنمایی واکنش نشان می دهند

“نمی توانید آن را بخرید ، آن را سرقت کنید”: شهروندان به عنوان اتاق پیام رسان فیس بوک ، جایگزین برای بزرگنمایی واکنش نشان می دهند

ویروسی

URL کوتاه دریافت کنید

دهلی نو (Sputnik): محبوبیت برنامه کنفرانس ویدئویی بزرگنمایی افزایش یافته است زیرا مدارس ، دانشگاه ها و مکان های کاری به دلیل مسافت اجتماعی در میان همه گیر کرونوی ویروسی شده اند. این سکوی که در هیچ زمانی ضروری نبود ، حالا باید با رقبا – فیس بوک و واتس اپ – مقابله کند تا فرصت را پیدا کند.

غول شبکه های اجتماعی فیس بوک رسماً برنامه جدید تماس ویدیویی گروهی خود (Messenger Room) را راه اندازی کرده است و امکان تماس تلفنی ویدیویی را با حداکثر 50 نفر بدون محدودیت زمانی فراهم می کند.

“اتاق مسنجر اکنون در ایالات متحده ، کانادا و مکزیک برای همه در دسترس است و در هفته آینده در دسترس همه در سطح جهان خواهد بود! اتاق ها محدودیت زمانی ندارند ، می توانند حداکثر 50 نفر را به خود اختصاص دهند ، و می توانید آنها را به صورت رایگان در سراسر مسنجر ، فیس بوک ، و به زودی اینستاگرام و واتس اپ نیز ایجاد کنید. ”

گزینه ایجاد یک اتاق از برنامه اختصاصی مسنجر در دسترس خواهد بود. با این حال ، کاربران در ایالات متحده می توانند بطور مستقیم از برنامه اصلی Facebook استفاده کنند.

اعلامیه پرطرفدارترین سایت شبکه های اجتماعی در جهان منجر به ایجاد واکنش های گسترده ای در توییتر شد: در حالی که چندین کاربر از برنامه جدید هیجان زده بودند ، برخی دیگر فیس بوک را به سرقت داستان های اسنپ چت و روندهای توییتر متهم کردند.

شهروندان دیگر با اشاره به جمع آوری داده های داده های شخصی میلیون ها کاربر و رسوایی تخلف که فیس بوک از سال 2018 درگیر آن شده است ، گفتند که این “اهمیت کمتری” است.

فیس بوک ویژگی داستان خود را در سال 2017 آغاز کرد وقتی محبوبیت اسنپ چت به دلیل جنبه منحصر به فردی که اجازه می دهد تا عکس ، فیلم و انیمیشن هایی که پس از 24 ساعت از بین می روند ، رو به افزایش است ، رو به افزایش بود. Snapchat Stories در سال 2013 معرفی شد.

غول رسانه های اجتماعی همچنین بخش موضوعات گرایش خود را بر روی خطوط توییتر راه اندازی کرد. این ویژگی مباحث گرایش را بر اساس موقعیت مکانی و رفتار اجتماعی شخصی (پست ها و صفحاتی که دوست دارید) ، و همچنین به طور کلی محبوب است.