غول شبکه های اجتماعی فیس بوک رسماً برنامه جدید تماس ویدیویی گروهی خود (Messenger Room) را راه اندازی کرده است و امکان تماس تلفنی ویدیویی را با حداکثر 50 نفر بدون محدودیت زمانی فراهم می کند.
“اتاق مسنجر اکنون در ایالات متحده ، کانادا و مکزیک برای همه در دسترس است و در هفته آینده در دسترس همه در سطح جهان خواهد بود! اتاق ها محدودیت زمانی ندارند ، می توانند حداکثر 50 نفر را به خود اختصاص دهند ، و می توانید آنها را به صورت رایگان در سراسر مسنجر ، فیس بوک ، و به زودی اینستاگرام و واتس اپ نیز ایجاد کنید. ”
گزینه ایجاد یک اتاق از برنامه اختصاصی مسنجر در دسترس خواهد بود. با این حال ، کاربران در ایالات متحده می توانند بطور مستقیم از برنامه اصلی Facebook استفاده کنند.
اعلامیه پرطرفدارترین سایت شبکه های اجتماعی در جهان منجر به ایجاد واکنش های گسترده ای در توییتر شد: در حالی که چندین کاربر از برنامه جدید هیجان زده بودند ، برخی دیگر فیس بوک را به سرقت داستان های اسنپ چت و روندهای توییتر متهم کردند.
فیس بوک چیزهایی را که خریداری نمی کنند سرقت می کند.
آنها داستانهایی را از اسنپ چت به سرقت برده اند. آنها روندهای توییتر را به سرقت برده اند. آنها زندگی خود را از Periscope / Meerkat به سرقت برده اند. و اکنون آنها در حال سرقت اتاق های فیلمبرداری از زوم هستند.
در اینجا یک درس وجود دارد https://t.co/Qt1BwmTOzw
– Ross Simmonds (TheCoolestCool) 14 مه 2020
شهروندان دیگر با اشاره به جمع آوری داده های داده های شخصی میلیون ها کاربر و رسوایی تخلف که فیس بوک از سال 2018 درگیر آن شده است ، گفتند که این “اهمیت کمتری” است.
اینها کمترین چیزهایی است که آنها سرقت می کنند.
– مت بیل (mattbeall) 14 مه 2020
بله تصور کنید که اگر جنرال موتورز ماشینهای فورد را سرقت می کرد ، چقدر بد بود! شرکت ها هرگز نباید اولین کاری را انجام دهند که برخی از شرکت های دیگر در وهله اول انجام دهند
– جف والدن (jswalden) 14 مه 2020
فیس بوک ویژگی داستان خود را در سال 2017 آغاز کرد وقتی محبوبیت اسنپ چت به دلیل جنبه منحصر به فردی که اجازه می دهد تا عکس ، فیلم و انیمیشن هایی که پس از 24 ساعت از بین می روند ، رو به افزایش است ، رو به افزایش بود. Snapchat Stories در سال 2013 معرفی شد.
غول رسانه های اجتماعی همچنین بخش موضوعات گرایش خود را بر روی خطوط توییتر راه اندازی کرد. این ویژگی مباحث گرایش را بر اساس موقعیت مکانی و رفتار اجتماعی شخصی (پست ها و صفحاتی که دوست دارید) ، و همچنین به طور کلی محبوب است.