فیلم ها: ستاره المپیک ایالات متحده کیتی لدکی از توییتر با تعادل شیشه شیر در حالی که شنا می کند ، Wows

فیلم ها: ستاره المپیک ایالات متحده کیتی لدکی از توییتر با تعادل شیشه شیر در حالی که شنا می کند ، Wows

ویروسی

URL کوتاه دریافت کنید

https://cdn1.img.sputniknews.com/img/07e4/08/03/1080050628_0:-1:1200:675_1200x675_80_0_0_1095720aa5a496ac89cbf2cd17fc10d8.png

Sputnik بین المللی

https://cdn2.img.sputniknews.com/i/logo.png

https://sputniknews.com/viral/202008031080050664-videos-us-olympic-star-katie-ledecky-wows-twitter-by-balancing-glass-of-milk- ضمن-swimming/

شناگر رقابتی و مدال آور طلای المپیک پنج بار المپیک کتی لدکی روز دوشنبه پس از به اشتراک گذاشتن ویدئویی در حساب های اینستاگرام و توییتر خود ، در توئیتری از توئیتر تحت تأثیر قرار داد که با موفقیت تعادل یک لیوان شیر بر روی سر خود را هنگام شنا در استخر نشان داد.

“احتمالاً یکی از بهترین شنا های حرفه ای من است! شنا کامل را در اینجا بررسی کنید. بدون ریختن قطره چه کاری می توانید انجام دهید؟” لدکی در زیرنویس خود نوشت و هشتگ “#GotMilkChallenge” را اضافه کرد.

“من سه سال در کالج شنا کردم ، بنابراین احساس می کنم واجد شرایط هستم که بگویم کیتی لدکیکی یک انسان نیست بلکه یک ربات شنا است.” یکی از کاربران توییتر نوشت.

“گاهی اوقات فکر می کنید که آن را در ورزش دیده اید ، و سپس به این نکته برخورد می کنید که ممکن است ورزشی ترین چیزی باشد که من تا به حال دیده ام ،” کاربر دیگری نوشت.

در داستان اینستاگرام خود ، لیدکی همچنین تنیسون ، اسلون استفان ، تنیس را برای تکمیل این چالش به چالش کشید.

استیونز روز دوشنبه ویدئویی از خودش را نشان داد که توپ های تنیس را به طرز ماهرانه ای در حالی که یک لیوان شیر نگه داشته بود ، به ضرب گل می زد.

“شیر شیری؟” تبلیغات تبلیغاتی برای اولین بار توسط آژانس تبلیغاتی Goodby Silverstein و همکاران برای صفحه پردازنده شیر کالیفرنیا در سال 1993 راه اندازی شد.

هدف این کار تشویق مردم به نوشیدن شیر بود ، و به شدت به تبلیغات چاپی از افراد مشهور ، از جمله بریتنی اسپیرز ، بیانسه و سرنا ویلیامز ، وابسته به “سبیل های شیر” ورزشی متکی بود.