‘جنگ بر علیه چین توسط ایالات متحده’: توییتر در حالیکه مک دونالد چین Oreo و SPAM Burger را رول می کند ابراز نگرانی می کند

‘جنگ بر علیه چین توسط ایالات متحده’: توییتر در حالیکه مک دونالد چین Oreo و SPAM Burger را رول می کند ابراز نگرانی می کند

ویروسی

URL کوتاه دریافت کنید

https://cdn1.img.sputniknews.com/img/07e4/0c/14/1081513773_0:148:2048:1300_1200x675_80_0_0_0_253c5323911c9fd8b4d020128610ea1e.jpg

اسپوتنیک بین المللی

https://cdn2.img.sputniknews.com/i/logo.png

https://sputniknews.com/viral/202012201081513804- جنگ-بر-چین-توسط-توئیتر-گریماس-به-عنوان-مک-دونالد-چین-خارج-از-اورئو-و-اسپم-برگر /

در صورت نیاز به یک چیز دیوانه و عجیب و غریب دیگر برای اضافه کردن به یکنوع بازی شبیه لوتو 2020 ، شاید یک دستورالعمل تازه برگر شامل کوکی های Oreo همراه با گوشت خوک کنسرو پخته چرخش اسراف را به لیست چیزهایی که 2020 ما را شگفت زده کرده است.

مک دونالد چین روز شنبه یک همبرگر محدود محدود Oreo x SPAM معرفی کرد که گفته می شود از 21 دسامبر 400،000 ماده غذایی فرآوری شده تولید و فروخته می شود.

این اعلامیه بلافاصله در توییتر به عنوان “اعلان جنگ با چین توسط ایالات متحده” لقب گرفت ، زیرا مک دونالدز یک شرکت آمریکایی است و کاربران مشاهده کردند که ترکیب کنسرو گوشت خوک و شیرینی شکلاتی شیرین فقط به کسی پیشنهاد می شود که واقعاً از آن متنفرید.

شعبه چینی شرکت چند ملیتی مک دونالد مستقر در ایالات متحده آمریکا این خبر را در Weibo ، پلت فرم رسانه های اجتماعی چینی اعلام کرد ، اما این خبر به سرعت گسترش یافت ، به طوری که افراد اینترنتی به دو نوع تقسیم شدند: چیزی جز انزجار از ظرافت های عجیب و غریب.

دانیل احمد کاربر توییت کرد: “برخی از شما که می گویند” چرا چین این کار را می کند “فراموش کرده اند که مک دونالد یک شرکت آمریکایی است”. “اگر چیزی وجود داشته باشد ، این اعلام جنگ علیه چین توسط ایالات متحده است.”

در حالی که حساب Weibo نظرات نفرت انگیزی را درباره محصول جدید غذایی به دست آورد ، Twitterati همگام شد.

برخی اظهار داشتند که ، خواه جنگ “پکن باشد یا نباشد ، جمهوری خلق چین در مورد غذاهای عجیب و غریب پیروز می شود.

برخی استدلال کردند که این پیچیده ترین محصول غذایی قابل تصور نیست که می توان تصور کرد ، با ارائه نمونه هایی از غول های فست فود دیگر و ارائه روش هایی برای بهبود عرضه غذایی.

برخی از کاربران قطعه غذا را “برگر رسمی سال 2020” اعلام کرده اند. در واقع یک سال عجیب و غریب بوده است.