به دلیل COVID-19 قفل شده است ، طراحان مد هندوستان آرایش نقره ای را در شور خود می یابند

به دلیل COVID-19 قفل شده است ، طراحان مد هندوستان آرایش نقره ای را در شور خود می یابند

هند

URL کوتاه دریافت کنید

دهلی نو (اسپوتنیک): شیوع COVID-19 ترمز را در بازار پوشاک هند قرار داده است که زمانی پیش بینی می شد تا پایان سال 2020 به 53.7 میلیارد دلار برسد ، این در حالی است که طبق چهارمین گزارش سالانه حالت مد توسط مجله ماهانه تجارت. شرکت مشاوره مدیریت مد و آمریکایی McKinsey & Company.

با تعویق هفته های مد و تعطیلات فروشگاه ها در حین قفل کردن ، برای گسترش COVID-19 در هند ، طراحان برتر این کشور با دنبال کردن شور و شوق خود مانند عکاسی ، ثبت نام در دوره های آنلاین یا گذراندن وقت خود ، در این بحران غیر منتظره یک پوشش نقره پیدا می کنند. تحقیق و توسعه در مورد پوشاک که پس از اتمام محدودیت ها به باند فرودگاه ها می آیند.

طراح Rahul Mishra ، که به طور منظم در هفته های مد پاریس و میلان حضور داشته و از اینکه بخاطر شناختن دستجات در سطح جهانی تحسین می شود ، تحسین می شود ، اجازه نمی دهد که این قفل کاری ، ارادت خود را نسبت به کارهایش مختل کند.

“در Rahul Mishra ، تیم های اصلی ما (طراحی ، منسوجات ، تولید ، حساب و ارتباطات) دائماً از خانه کار می کنند تا با کمک فناوری بتوانند فرآیندهای خود را دوباره معرفی کنند. ما انرژی های خود را در ایجاد نیازهای کاری کافی متمرکز می کنیم ، زیرا وقتی قفل آزاد می شود. اشتغال در آن زمان یک نگرانی بزرگ اجتماعی خواهد بود. این تلاش جمعی از پایان ما به ما این امکان را می دهد تا در فلسفه های مارک خود عمیق تر بگردیم ، به ما این امکان را می دهد تا فرصت کار کافی را برای کارگران خود فراهم کنیم تا بدون نیاز به انتظار برای تحقیق و توسعه طراحی ، کار را پس از قفل پشت سر بگذاریم.

ما در تلاش هستیم تا ضمن جذب مجدد منابع خود ، بهترین مجموعه لباس های خود را تهیه کنیم. هدف ثابت این است که به محض آزاد شدن قفل ، کار کافی برای کارگران انجام شود تا آنها بتوانند از ماه (های) دشوار بهبود یابند. “

با گفتن این موضوع ، وی همچنین از این مرحله از ماندن در خانه با دختر چهار ساله اش Aarna لذت می برد.

وی افزود: “ما به عنوان والدین وظیفه داریم که با فرزندان خود وقت بگذرانیم و آنها را درگیر نگه داریم تا آنها را در امان نگه داشته و در خانه نگه داریم. ما در تلاش بوده ایم تا او را در خانه پربار ، آموزشی و سرگرم کننده نگه دارد. برای این منظور ، ما بر روی تغذیه او با خاطرات خوب و زمان با کیفیت از جمله ساعات بازی و فعالیت بدنی ، اکتشاف خلاق و ایجاد روابط متمرکز شده ایم »، میشرا توضیح می دهد.

©
                    عکس AP / Rajanj Kakade

مدل ها خلاقیت های گورنگ را در طول هفته مد لاکما در بمبئی هند ، جمعه ، 23 آگوست 2019 نمایش می دهند.

طراح برجسته مد Suneet Varma ، که در تعریف دوباره لباس couture در هند نقش مهمی داشت و اولین مجموعه کتور خود را در سال 1987 پس از بازگشت از اروپا راه اندازی کرد و در آنجا برای Yves Saint Laurent کار کرد ، نیز از این زمان ناشی از قفل شدن لذت می برد.

وی گفت: “قطعاً ضرر وجود دارد و همه ما باید با آن مقابله کنیم. همه باید خود را برای زمان دشوار پیش رو آماده کنند. من خودم را به کارهای طراحی زیادی مشغول کرده ام. حتی تا اواخر شب گذشته ، من در حال تماشای مستند در مورد زیباترین هنر اسلامی جهان بودم. احساس می کنم شما باید از نظر حرفه ای خود را الهام بگیرید. “

“همچنین ، من دوست دارم چیزهایی را به تنهایی درست کنم. به عنوان مثال ، من لوازم جانبی را با دست خود انجام می دهم ، بنابراین دوره های آنلاین زیادی درباره نحوه ساخت و ساختن وسایل از فلز انجام می دهم. این چیزهایی است که من همیشه می خواستم یاد بگیرم و یک لیست گسترده وجود دارد. من می دانم که این یک حرف خیلی عجیب و غریب است که می توانم بگویم اما من واقعاً این زمان را دوست دارم. من در چند سال گذشته عکاسی زیادی کرده ام ، بنابراین می آموزم خیلی از آن را یاد بگیرم. استادان بزرگی هستند که از تاریخ کارشان الهام می گیرند “، وی ادامه می دهد.

یکی دیگر از طراحان مشهور مد Gautam Gupta از برچسب GG By Asha Gautam ، که به خاطر عشق به جزئیات و کاردستی خوب شناخته شده است ، احساس می کند که این زمان دشوار است و باید آن را تصدیق کنیم.

وی گفت: “ما همچنین می دانیم که برای بهتر شدن زمان لازم است. دیدگاه شخصی من این است که یک سال طول می کشد تا مد هند بهبود یابد و حتی در آن تغییراتی در الگوهای مصرف کننده ایجاد شود. مد هندی عمدتاً مربوط به عروسی ها و مناسبت ها است و مسافت اجتماعی برای چند ماه در اینجاست “، وی توضیح می دهد.

“بنابراین ، هنگامی که در چنین شرایطی هستید که تا به حال در آن نبوده اید ، ابتدا نفس بکشید و متوجه شوید که چه کاری می توانید در فضای شخصی و کار خود انجام دهید. برای من ، تصمیم گرفتم یک دوره آنلاین را انجام دهم ، خودم را درگیر خواندن ، نوشتن و کار کردن روی سلامتی خود کنم. حتی در محل کار ، ما قصد داریم با توجه به تحلیل خود از اوضاع ، یک مجموعه درست کنیم. ما در حال استفاده از زمان هستیم تا ببینیم چگونه می توان مجموعه ها را با مسئولیت پذیری بیشتر توسعه داد و به انسان بیشتر لمس کرد. سرانجام ، ما می خواهیم امسال حضور دیجیتالی خود را گسترش دهیم ، بنابراین ما نیز بر روی آن کار می کنیم “، طراح ادامه می دهد.

Leena Singh با نام تجاری Ashima و Leena برای تغذیه حیوانات نیازمند و ولگرد ، خود را درگیر سازمان های مختلفی کرده است. او همچنین در حال کار روی مجموعه بعدی خود است.

وی گفت: “من در حال آماده سازی مجموعه ای از لباس هستم ، طراحی و ایده پردازی در کنار هم. من برای تهیه نسخه های چاپی روی رایانه برای فصل آینده مشغول به کار هستم. AL (Ashima و Leena) برای چاپ های کپی رایت معروف است لنا می گوید ، زیر خاموش ، خلاقیت تازه سرریز است.

با این حال ، او همچنین احساس می کند که به بخش لوکس سخت ترین ضربه خواهد خورد و دولت باید محرکی را وارد کند.

طراحان جیب های عمیقی ندارند. آنها با خلاقیت خود بزرگ هستند و نه با شماره های مالی. مزیت آن برای AL این است که یک برند با نسخه محدود است و دارای مشتری های وفادار در سطح جهان است و عروسی ها به هر حال اتفاق می افتد و سفارشات ظرف چند ماه شروع به ریختن می کنند. این فلسفه AL است که باعث می شود مارک تجاری از خراب شدن نجات یابد. “


پاسخی بگذارید