امیلی راتاجکوفسکی وقتی که عکسهای بیکینی سس جدید را به اشتراک می گذارد ، هواداران را خسته می کند

امیلی راتاجکوفسکی وقتی که عکسهای بیکینی سس جدید را به اشتراک می گذارد ، هواداران را خسته می کند

ویروسی

URL کوتاه دریافت کنید

https://cdn1.img.sputniknews.com/img/107919/26/1079192692_0:0:3077:1731_1200x675_80_0_0_6b6ce7efe98b78bf689035b538059af7.jpg

Sputnik بین المللی

https://cdn2.img.sputniknews.com/i/logo.png

https://sputniknews.com/viral/202005041079192788-emily-ratajkowski-leaves-fans-exweded-as-she-shares-new-saucy-bikini-pics/

مدل و کارآفرین آمریکایی امیلی Ratajkowski با وجود محدودیت های مداوم coronavirus ، بسیار مشتاق تبلیغ مجموعه جدید لباس شنا با برند Inamorata است. خوشبختانه برای امیلی ، اینستاگرام کاملاً سودمند بود.

Emily Ratajkowski با فیلم ویدئویی اخیر خود در Inamorata ، موج شوک ایجاد کرده است ، زیرا او به سختی توسط بیکینی دو تکه صورتی و نارنجی پوشانده شده است. این لباس ، شکم کاملا برنزه شده این بازیگر را لبه های رشته های رنگارنگ نشان می داد ، زیرا این مدل حرکاتی را انجام می داد تا لباس شنا (و بدن او ، شاید) را از بهترین زاویه ممکن نشان دهد.

یکی از کاربران رسانه های اجتماعی اظهار داشت: “Omg با این وسواس !!!”

این برند توسط Ratajkowski در کنار دوستش Kat Mendenhall در نوامبر سال 2017 راه اندازی شد و از آن زمان ، مهارت های کارآفرینی مدل به طور گسترده ای شناخته شده است. در صفحه شخصی اینستاگرام خود ، ستاره Gone Girl پس از تلاش در مورد خودش در اینستاگرام ، بینش از مجموعه جدید رنگارنگ مش ، به طور گسترده ای بینش می دهد و بدین ترتیب 26 میلیون دنبال کننده او را بی حیرت می کند.

این بازیگر 28 ساله در حین قفل شدن کورو ویروس با همسرش سباستین بیر-مک کلارد و برخی از دوستانش در لس آنجلس خودزنی شده است ، در حالی که گاه با حضور در رسانه های اجتماعی صمیمی او برخی از بمب ها و فک ها را رها می کند. راتاجیکوفسکی همچنین اخیراً در طول مصاحبه با زوم Vogue فاش کرد که برای حفظ روحیه خود در حال مبارزه با “نبرد عاطفی و ذهنی” است ، در حالی که در طول بیماری همه گیر مشغول کار بود.